Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna w Rawiczu
  • DYŻURY – HARMONOGRAM
  • DODATKOWE KONSULTACJE – HARMONOGRAM
  • INFORMACJE O ZESPOŁACH
  • TERMINY ZESPOŁÓW
  • WNIOSKI I FORMULARZE
  • KONTAKT

Międzynarodowy Dzień Osób Niepełnosprawnych4

5 grudnia 20185 grudnia 2018 Kamila Wiśniewska
Poprzedni
Następny

WYSZUKAJ

Szukaj:

BIP

Biuletyn informacji publicznej

O PORADNI

  • – Historia
  • – Misja i wizja
  • – Oferta
  • – Kadra
  • – Statut
  • – Przydatne linki
  • – Deklaracja dostępności

SURDOPEDAGOG

  • – Obserwuj, czy Twoje dziecko słyszy
  • – Grupa wsparcia
  • – Słownik surdopedagogiczny

DORADZTWO ZAWODOWE

  • – Informacje
  • – Oferta edukacyjna 2024/2025
  • – Informator szkolnictwa ponadpodstawowego 2024/2025
  • – Fiszki firm

LOGOPEDA

  • – Słownik logopedyczny
  • – Terapia metodą Castillo Morales
  • – Grupa Wsparcia KLUB J

DZIECKO ZDOLNE

  • – Informacje
  • – Formy pracy
  • – Jak pracować z uczniem zdolnym?
  • – Jak rozpoznać zdolne dziecko?
  • – Jakie jest dziecko zdolne?
  • – Rodzicu, wspieraj zdolności swojego dziecka
  • – Rozwijanie myślenia twórczego

DZIECKO SŁABOWIDZĄCE / NIEWIDOME

  • – List niewidomej uczennicy
  • – Jak pomóc osobie niewidomej
  • – Słownik pojęć tyflopedagogicznych
  • – Zalecenia do pracy z uczniem słabowidzącym

DZIECKO Z AFAZJĄ

  • – Co to jest afazja
  • – Jak żyć z afazją
  • – Leczenie/Terapia

DZIECKO Z ADHD

  • –Informacje

DZIECKO Z AUTYZMEM

  • – Informacje
  • – Terapia Ręki
  • – Grupa wsparcia

DYSKALKULIA

  • – Informacje
  • – Dyskalkulia w życiu codziennym
  • – Procedura wydawania opinii o dyskalkulii
  • – Arkusz dla nauczycieli
  • – Propozycja ćwiczeń

DYSLEKSJA

  • – Procedura wydawania opinii o dysleksji
  • – Zalecenia dla rodziców i nauczycieli
  • – Jak zdiagnozować dysleksję
  • – Jak ćwiczyć czytanie
  • – Programy edukacyjno-terapeutyczne

SŁOWNIK POJĘĆ

  • – Słownik

RODO

  • – Polityka prywatności
  • – Klauzula Informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
  • – Regulamin funkcjonowania monitoringu wizyjnego w jednostce

MATERIAŁY / ĆWICZENIA

  • - Ćwiczenia doskonalące proces myślowy.
  • - Ćwiczenia doskonalące pamięć.
  • - Ćwiczenia doskonalące słuch fonematyczny.
  • - Ćwiczenia usprawniające funkcje wzrokową.
  • - Ćwiczenia na koncentrację uwagi.
  • - Ćwiczenia sprawności grafomotorycznej.
  • - Ćwiczenia dla trzylatków
  • - Ćwiczenia dla czterolatków
  • - Ćwiczenia dla pięcio - i sześciolatków
  • - Zabawy rozwijające mowę dziecka.
  • DYŻURY – HARMONOGRAM
  • DODATKOWE KONSULTACJE – HARMONOGRAM
  • INFORMACJE O ZESPOŁACH
  • TERMINY ZESPOŁÓW
  • WNIOSKI I FORMULARZE
  • KONTAKT
dazzling Motyw Colorlib Działa na WordPress
Skip to content
Open toolbar Narzędzia Dostępności

Narzędzia Dostępności

  • Powiększ TekstPowiększ Tekst
  • Pomniejsz TekstPomniejsz Tekst
  • Szkala SzarościSzkala Szarości
  • Wysoki KontrastWysoki Kontrast
  • NegatywNegatyw
  • Podkreślenie odnośnikówPodkreślenie odnośników
  • Reset Reset
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Zgoda